به این میگن عشق
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 368
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 70029
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 43
:: بازدید هفته : 368
:: بازدید ماه : 368
:: بازدید سال : 1484
:: بازدید کلی : 70029
به این میگن عشق

 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام و صد سلاااااااااااااااام به همه دوست جونام،

حال شما؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟ منم خوبم،امروز اومدم اول از همه یه عکس

باحال براتون بزارم،من یکی که موندم وقتی دیدمش،واقعا یه همچین

آدمایی پیدا میشن؟؟؟ما که ندیدیم،ولی خدا وکیلی به این میگن عشق

نگا کن:

 

باریک چی میشد همه عاشقا تا آخرش اینجوری با هم

میموندن،مثه این دو تا کفتر عاشق....

به افتخار این دو نوگل نوشکفته بزن کف قشنگرو

حالا 1 2 3...

اهل خرد الان به من اس دادن گفتن جمش کنید

نظرتونو حتما بهم بگید تا ببینیم کیا موافق این جور عشقان کیا مخالف...

از هر چه بگذریم سخن دوست خوشتر است...

 


 

(( سجده شدم))

 

 

آنقدر فاصله بین من و تو افتاده است

 

 

که به مقصد نرسیدم همه راهم جاده است

 

 

آنقدر سجده شدم گریه چکیدم دیشب

 

 

که همه دور و برم مهر شده سجاده است

 

 

روی تن چوش شب انگار که پولک بسته ست

 

 

نکند اشک دلم روی تنش افتاده ست

 

 

آن غروری که به عشق من و تو پایان داد

 

 

به خدا رام شده بسته به یک قلاده است

 

 

دیگر از پرسش و هر چون و چرا بیزارم

 

 

علت دوری ما سوء تفاهم... ساده است

 

 

اندکی پیش بیا جاده دراز است ولی

 

 

از سفر ترس ندارم نفسم آماده است

.

.

.

.

نظر نظر نظر یادتون نره

 

 

 

به خارزار جهان،گل به دامنم،با عشق

صفای روی تو،تقدیم میکنم،باعشق

درین سیاهی و سردی بسان آتشگاه

همیشه گرمم همواره روشنم با عشق

همین نه جان به ره دوست میفشانم شاد

به حان دوست،که غمخوار دشمنم،با عشق

به دست بسته ام ای مهربان نگاه مکن

که بیستون را از پا در افکنم با عشق

دوای درد بشر یک کلام باشد و بس

که من برای تو فرید میزنم: باعشق

.

.

.

نظر نظر نظر یادتون نره

 

تو نظر سنجیم شرکت کنید

 

 

 

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید